Sir duke

Well, jag har ju annat att göra än att sitta och blogga hela dagarna ;)
Men på riktigt, jag kom på mig själv med att lägga ner alldeles för mycket tid här, så jag har tagit en näst intill internetfri vecka! Då jag har kunnat fokusera ännu mer på Gud, skolan, musiken, jobbet som kontaktperson..ja, allt vardagligt!
Men, ett litet inlägg ska väl inte skada eller! Men det kommer vara fortsatt inaktivt här, fast inte lika dött som senaste veckan...

Jag har beställt två klädesplagg från Somewear, helschyssta oversizegrejer har dom! Bara Unisexmodeller! Man kan köpa deras kläder på Junkyard.se..

Och det här vädret..MHM!! Nice...nice! Snart linnevärme ute! ;)









Kommentarer
Postat av: mike the pike

ha ha ha jag kommer!

2009-04-13 @ 15:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0