Dan före dopparedan


Medans alla andra är och roar sig i Göteborg tillsammans med Underoath och Intohimo så är jag hemma och packar!
Och jag kan säga att hela vårat hus luktar Björn Borg..för jag tappade min parfymflaska på badrumsgolvet i morse!
Flaskan gick av på mitten och hela innehållet rann ut på golvet! Ja, sådant är surt..hade jag haft ett annat vokabulär än det jag har nu så hade det inte varit vackra ord som strömmat ur min mun!

Och jag och min bror blev utelåsta ikväll..
Trötta och hungriga efter gymmet så kommer vi hem och upptäcker att mor och far är borta! Båda letar efter nyckel, men ingen av oss hade någon. Det löste sig rätt bra tillslut, och jag och bror hann prata om riktigt djupa saker! Så det var en riktigt skön stund ändå..

Det är ju ingen nyhet direkt att jag ska till Los Angeles, det har ju nämts ganska flitigt här i bloggen.
För er som är intresserade så tänkte jag varje dag (OBS TÄNKTE OBS) spela in en liten video..göra en liten videodagbok alltså! Jag spelar ju in med min hyffsade mobilkamera så det kommer blir svårt att redigera, men ja..ett litet videoklipp varje dag! Men vi får se hur det blir med det..jag tänker i vilket fall föra någon form av dagbok här!
Jag peppar resan med att lyssna på Peggy Lee - Los Angeles Blues

Hade verkligen varit roligt att se Underoath ikväll alltså, det är ju ändå ett av favoritbanden sen några år tillbaka!
Men man kan inte göra allt!

Och så har en kristen label från USA kontaktat mig och vill använda mina låtar på någon CD där vinsten ska gå oavkortat till något barnhem någonstans i Africa! Jag vet inte alls om jag ska tacka ja eller nej! Tänk så är dom oserösa och jag hamnar i en massa trubbel? Hur lätt tar man sig ur en sådans sits från andra sidan jordklotet liksom?
Och nej, det var inget spam! Jag har haft mailkontakt med dom..med min knackliga engelska!

Långt och osammanhängande blev dagens lilla inlägg!
Ha en skön kväll!

In Christ!

Kommentarer
Postat av: Moder

Hej,

har du packat allt nu gubben?

Vi kommer oavkortat känna din atmosfär under hela din resa ty BjörnBorg ligger som en rökridå i hela huset. Det blir bra.

Vi undrade just varför det stod en järnstege framför sovrumsfönstret.

Två klunsar som trampar uppför en stege i träningskläder? Hur ser det ut?

Ni kom ju in till slut i alla fall.

Å pappa å jag hade rätt roligt på teatern.

Kram så länge.

2009-04-24 @ 07:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0