downtown

NU!
Nu fick jag äntligen tid till att greja lite här! Det är verkligen fullt upp här nere, vi åker iväg tidigt på mornarna och kommer hem sent på kvällarna! Just nu så är klockan 23.30 och vi ska alldeles strax sova! Jag våndas inför jetlagget som kommer möta mig när jag kommer hem! USCH!
Det är faktiskt sjukt gött här nere, det är 25 grader och sol! Och dom har så sjukt mycket snygga kläder här, och vissa är så sjukt billiga. Jag hittade en tunn, gråvitrandig oversizehood på rea för 3 dollar! Det är typ 25 kronor, jordens klipp!

Idag så har vi fått en guidad tur på NBC Studios som är producenter till bland annat Scrubs, My Name Is Earl och Heroes!
Det var riktigt intressant,  sedan så fixade våran eminenta lärare in hela klassen på en inspelning av Jay Leno Show!
Det var riiiiktigt häftigt! Imorgon ska vi åka till ett jättestort och jättefint musikinstitut..det blir nog bra!






Ledsen att det laggar..

Kommentarer
Postat av: Fadern

Jo det laggar, (du verkar att vara på lyran;))Jättekul att höra från dig. Love /Pa

2009-04-29 @ 12:19:34
Postat av: Moder

Lilla gubben,

jag längtar efter dej.

Kramis

2009-04-29 @ 13:27:17
Postat av: Svanberg

Härligt att du har det bra!



Vi har sol och 25 grader här i kalla sverige med.



bless.

2009-04-29 @ 19:24:42
Postat av: johanna

Glöm inte att bli överviktig! :)

2009-04-30 @ 03:11:03
URL: http://johannanielsen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0