15th åågust

Idag ska jag till mitt kära jobb som Gud välsignat mig med..känns riktigt bra faktiskt!
WOHO!

Och igår var det vätterfesten!
En trevlig tillställning som hålls på vätterstranden inne i Jönköping. Jättemycket ungdomar = jättemycket fylla!
Mitt hjärta bankar för dom här ungdomarna, som verkligen skulle behöva få tag på Jesus istället för alla burkar av starköl dom får i sig! Fyra stycken tjejer i 16-årsåldern fick jag sitta ner och samtala med, dom tycker man är helt knäpp som inte dricker, röker och tror på en Gud. Men i deras ögon så ser man en längtan! En längtan att leva för något högre, en längtan att leva ett liv i renhet och glädje! Aja, att bli en kristen kan ibland vara en process, så att skicka med dom här tjejerna Guds välsignelse är nog en bra början iallafall!

Kärlek / Eddie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0