Beat it!

Jag känner mig så välsignad som fått ett jobb alltså..
Det är nånting att tacka Gud för varje morgon!

Just nu skriver jag musik som en tok, vi har tre spelningar bokade september-oktober och vi har ingen full setlist ännu!
Men det blir bra, det blir det. Dessutom så ska vi byta namn, ett band från Tyskland hette samma sak, och dom var dessutom före oss med det! Så nu har vi några nya bättre namn på G faktiskt, så vi får se vad vi kommer döpa om oss till..

Och en helt övergripande söt tjej kom och handlade mackor av mig idag, och sedan satt hon på min buss hem, då möttes våra ögon och hon gav mig ett leende! Jag tror hon kände igen mig, och jag hoppas att hon kommer och handlar hos mig snart igen ;)

Nu ska jag dra och träna magen!
Var välsignad, glöm inte att du är en juvel i Guds ögon! (och i mina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0