Frågestund med Eddie

Okej, jag vet inte alls hur responsen kommer bli på detta! Och det kanske är lite töntvarning på det..
Men jag har sett detta på flera bloggar nu, och jag tänkte göra detsamma! Bara som en kul grej, inte alls seriöst, okej?

Du får iallafall fråga mig vad som helst och jag ska försöka svara..
Jag reserverar mig dock mot att svara på frågor som är oseriösa och är för ingående på mitt privatliv...

Jag har ändå ca 60 läsare, några frågor borde väl droppa in? Så kommer jag att svara imorgonkväll!

OKEJKLARAFÄRDIGAGÅÅÅÅ!!

Kommentarer
Postat av: Clara Sjöman

Hur kommer det sig att du började blogga Eddie?! :D :)

2009-08-26 @ 17:05:19
Postat av: Madelene

Här var det tomt! Så jag kör en. Vad har du för framtidsplaner? (:

2009-08-26 @ 20:23:52
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: moder

Tycker du att det är jobbigt att jag kommenterar din blogg.

Är det tönt/tant-varning när mammor läser sina söners bloggar?

Hepp....

2009-08-26 @ 22:22:53
Postat av: lisapham

Vad är det första du gör när du vaknar och de sista du gör när du lägger dig? =)

2009-08-26 @ 22:50:53
URL: http://lisaphams.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hur kom det sig att du blev kristen?

2009-08-26 @ 23:03:03
Postat av: johanna

vad kostar kaffet på mackmakeriet!?

hahah



angående ditt nyaste inlägg, så är historian om din frälsning otroligt uppmuntrande. jag minns när du först berättade hur det gick till över msn, och hur det gick rakt in i mitt hjärta. under den tiden hade nog dina ord ett rätt stort inflytande på min vändpunkt! :)

2009-08-27 @ 15:07:29
URL: http://johannanielsen.blogspot.com
Postat av: Adam.

Varför ber man till Gud, när allting som Gud gör är överens med hans gudomliga plan - som absolut inte kan eller får ändras?

För ifall Gud nu skulle ändra sig, på grund av att man ber, så ändrar han ju i sin plan.

Och ifall en person blir frisk efter att man har bett för den, så skulle den ju blivit frisk iallafall - according to Gods awesome plan.

2009-09-01 @ 03:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0