Slow moves



Den här killen har köpt en ny laptop idag!
Jag trottsade machysterin och köpte en PC istället..funkerar alldeles utmärkt till det lilla jag gör!
Dvs bloggar, chattar, facebookar, redigerar lite bilder  i photoshop och ritar i paint!
Bilden är förövrigt en sunkbild från en spelning med ITM i höstas! Blond kille!

Jag längtar så galet efter att få börja leda lovsång igen! Nu till hösten så har jag fullt ansvar för lovsången i vårat ungdomsarbete! Det känns så sjukt bra! Lovsången är det som brinner starkast i mitt hjärta, och jag känner mig kallad av Gud att leda folk inför tronen! Älskar att få ära Gud med musiken!

Peppar järnet!

Kommentarer
Postat av: moder

Hoppas att helgen på Öland kommer att ge dej mer pepp.



Hallådär, vi stänger munnen när vi äter......

annars får man gå från bordet!

Några barndomsvibbar kanske???

Kram

2009-08-18 @ 09:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0