ZzzZzzZ

Hej!
Idag har jag jobbat, det var verkligen värt! Lite stressigt idag dock, men ja..jag är verkligen glad för mitt jobb!
Efter jobbet så gick jag till ett annat café i stan och hookade upp med Lydia, Klara och Annie!
FINA TJEJOR!

Och just nu medans jag skrev detta, så upplever jag att Gud vill säga något till någon som har sjukt svårt att somna om nätterna, till någon som drömmer mardrömmar om nätterna..ja, någon som känner sig rädd när man släckt lampan för att sova! Gud har svar på allt, så här kommer några ord från honom!

"Då ska du vandra trygg på din väg, din fot ska inte slinta.
När du lägger dig skall inget förskräcka dig, och när du lagt dig ska du sova gott.
Du behöver inte frukta för plötslig skräck, eller för ovädret som kommer.
Ty Herren ska vara din förtröstan, han ska bevara din fot för snaran"

Detta är ett litet stycke ur Ordspråksboken 3! Ta det till dig! Inget ska hindra dig från att sova sjukt skönt!
Be en bön när du släckt lampan, all rädsla viker för namnet Jesus!

Kommentarer
Postat av: Rebeckaa

Heej....asså,detta e lite konstigt, men aa, du vet inte vem ja e, men måste bara säga att ja känner mej rätt träffad..har drömt mardrömmar flera nätter irad nu och har inte direkt vart sugen på att släcka lampan åh somna för att ja vet att ja kmr drömma mardrömmar. Vet inte om det är mej de handlar om..men kände mej träffad när ja läste texten iaf !

2009-08-13 @ 02:18:05
URL: http://tallkott.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack

2009-08-13 @ 10:43:41
Postat av: Lydia

svar:

ahh det var lite synd du ;)

2009-08-13 @ 12:27:13
URL: http://lydiasegna.blogg.se/
Postat av: moder

Kära Gosse,

ingen kan vara lycklgare än jag att du håller fast

vid Gud. Tron håller...

2009-08-13 @ 15:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0