Dan före dan före dopparedan




Nu är man äntligen klar med alla julklappar! Julklappsångesten har legat på mitt hjärta senaste dagarna. Vad ska man köpa till folk? Framförallt när dom säger (njaa, jag önskar mig inget speciellt". Jag är själv likadan, för..man har ju faktiskt nästan allt man behöver? Jaja, nu är det kirrat iallafall! Min lillebror ska få ett....näää, det kan jag ju inte berätta. Stackars Tom! Men ja, nu är allt klart! Jag tror alla kommer bli nöjda över sina klappar! (även du, Malin!)

Jag lyssnar på Demon Hunter! Ett av favoritbanden från gymnasiets början! Livet! Så sjukt 2005!!
Så här nere bjuder jag på en bild från 2005. Det var emohåret som gällde då!



Kommentarer
Postat av: alicia

Hej eddie! hade helt missat din kommentar som du skrev för flera veckor sen. så nu får du ett väldigt sent tack! gillar din blogg skarpt! Hoppas du får en riktigt fin jul och ett grymt gott nytt år!

2009-12-23 @ 00:37:19
URL: http://wennstig.blogspot.com
Postat av: Malin

Uscha.. jag är skitnervös för vad du kommer tycka. Men men det är ju tanken som räknas ;P

2009-12-23 @ 16:22:49
Postat av: moder

men lilla gubben då...vad du har vuxit till dej på sistone. Vacker som få och snäll också. Vad kan man mer begära som moder?



2009-12-23 @ 22:34:11
Postat av: Clara

haha, jag & Gustav L konstaterade det att alla har typ haft en emoperiod i livet ;) haha

Good Jul på dig killen! du är rackans bra! :)

2009-12-24 @ 02:38:33
URL: http://claracarolina.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gillar bloggen starkt :) intressant med att du delar med dig av din tro, inte många som vågar och vill det! Tack!

Jag läste i ett tidigare inlägg att du hade en "stökig" bakgrund innan du blev troende... kan du berätta om det i ett inlägg? God jul!

2009-12-24 @ 12:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0