Dopparedan



Vänner! Vilken fantastiskt julafton det var igår alltså. I särklass den bästa julaftonen i mitt tjugoåriga liv. Firade lite med mor, far och lillebror! Fick ett munspel, så nu ska det spelas blues! Sedan åkte jag till Malin. Vi läste julevangeliet, pratade, bad och bytte julklappar! Sedan blev det slutet på "svensson svenssons jul" som man tröttnade på redan för 7 år sedan. Allteftersom kvällen gick så blev vi hungriga, och for då till det enda stället som var öppet i stan. Shell/7eleven. Så Malin fick bensinmacksmat av mig i julklapp. Det var livet det! Tills sist en alldeles fantastisk julnattsgudstjänst. Guds närvaro var påtaglig, och det satte en guldstjärna i kanten på den här dagen! Hallelujah!

Idag blir det ytterligare en julafton med storasyster med familj! Mys mys mys!

God fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Scrammel

låter ju riktigt nuce!

och munspel med, underbart, munspel är riktigt kul o lira!

2009-12-25 @ 15:25:31
Postat av: Clara

Myysigt :) många varma julekramar till dig Eddie. Det får du i julklapp av mig.

bless

2009-12-25 @ 18:19:53
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0