Avatar

Lovsång på Livets Ord! Förmiddagshäng! ! Telefonsamtal! Taco! Bio! Livet är allt bra alltså!

Men, en riktigt fin dag har det varit. Jag åkte till kyrkan, och var där en halvtimme. 12 skulle jag hämta ut biobiljetter, men jag var "lovsångsnödig" och åkte dit en halvtimme och var med under lovsången. Sen plockade jag upp Jakob. Vi åkte till stan för att kolla lite på mellandagsrean, jag hittade en ursnygg vit t-shirt. Sjukt basic, lite u-ringad sådär, oversize! Awesome under skjortan. Sedan ringde jag och småpratade lite me en dam vid namn Carolina. Det var trevlans. Strängbyte på nylonisen tills spelningen på nyårsafton! Tacos på Tacobaren med Martin innan bio. Inte värt pengarna. Sen Avatar då. Denna film som jag hört ska vara den bästa filmen som gjorts etc etc. Men ja, den var riktigt bra. Men inte mer än så! 4 av 5

Kommentarer
Postat av: joy

"den var riktigt bra, men inte mer än så".

du får det att låta som att "riktigt bra" är lite halvdåligt..

vilka filmer är bättre? nyfiken.

jag är iofs ett stort fan av fantasy.. ;)



härligt att höra att du haft en bra dag!!

2009-12-28 @ 02:38:32
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: moder

Du hade nog så höga förväntningar så det tyngde ner själva innehållet i filmen.

Själv håller jag mej till Bonde söker fru...å tv 4 fakta så jag förstår vad det innehåller;)

Ha en loj dag, nu ska vi åka å köpa en ny snöspade så ska du få skotta gården sedan.Grattis.

2009-12-28 @ 10:49:43
Postat av: Carolina

My pleasure, my pleasure! :)

Kram.

2009-12-28 @ 19:14:07
URL: http://carrolina.blogg.se/
Postat av: dominika

snygg banner!

2009-12-29 @ 15:09:15
URL: http://mygayfriendsam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0