I'm sick of this monster monster..



Idag hade jag satt klockan på 08.30 för att kunna vara inne i stan när alla second hand-butiker öppnar klockan 10.00! Jag tog med mig min lillebror på en tur bland gamla gamla kläder och saker som folk använt i flera hundra  år. Vi kom i god tid och folk hade ännu inte hunnit köpa upp butikerna. Jag hittade två skjortor. Den ena kan du se på bilderna, och den andra är liksom...helt röd, så du kan nog tänka dig hur den ser ut. 90 spänn kostade dem sammanlagt! Verkligen inte farligt..



En liten dagens outfit då:

Skjorta från Erikshjälpen, T-shirt från carlings och byxor från H&M.



Kommentarer
Postat av: moder

Like!!!

Bra du sparar riktiga pengen till din mammas julklapp...

Nu är köket i julordning. Åhhh så mysigt!

Tack till lilla jesusbarnet för att vi får en sån fin tradition varje år!

2009-12-12 @ 19:24:11
Postat av: joy

Du hittade den fräscha skortan idag alltså! Nice.

Du har verkligen känsla för att hitta helt rätt grejer för dig!

Varför slösa pengar när man kan spara och ändå få det man vill ha!?

Ha det fint på jobbet imorgon!

2009-12-13 @ 02:03:05
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag saknar dig Eddie. Kan vi inte ses i vår när jag flyttar hem?

2009-12-13 @ 21:13:12
URL: http://hannafeurst.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0