Juldagen

Härlig dag med storasyster och hennes familj! Julmat, Itzhaks Julevangelium, tomta för kidsen, julklappsutdelning. Precis som igår! Och imorgon ska samma sak ske, då vi ska hem till mormor. Släkten på min mors sida. Jag är alltid lika trött på julmat och julgodis runt annandagen! Haha! Så nu ser man mest fram emot nyår. Dúfva ska spela på nyårsafton, och jag ska träffa en ny spännande bekantskap. Det kommer bli livet förhoppningsvis! Har du inget för dig i nyår, så åk till Uppsala och dra på NIOTIO på Livets Ord! Med största sannorlikhet den mest maxade nyårskonferensen i sverige! Nu är det jag, tom, mor och far kvar hemma. Så vi ska titta på Narnia nu. Den är fin!

Dessutom lite ny design här på bloggen! Om du som läser det här fortfarande ser den gamla designen så får du trycka på "uppdatera" några gånger, eller vänta en stund!

Frid på dig!

Kommentarer
Postat av: joy

jag ser den nya headern. den är fräsch.

haha.. lycka till med julmatsätandet! :)



tror också det kommer bli sjukt bra på niotio. men blir säkert gött nästa år också. får satsa på det... :)

2009-12-25 @ 20:46:04
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Clara

designern har du lyckats med. (Y)

jo. trött är man på julmaat nu alltså. fast det har aldrig varit nån höjdare för min del ändå.

c ya

2009-12-26 @ 03:39:39
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0