lördag19



Satt och bläddare i lite gamla fotoalbum. Och eftersom att min kära far har köpt livets bästa skrivare/skanner, så tänkte jag att jag skulle bjuda på en bild sådär bara. En liten liten Eddie!

Sitter i soffan i vardagsrummet med laptopen i knät. Min storebror med familj är här och firar lite jul. Mysigt! Man träffas inte jätteofta ändå. Trött är jag. Tråkigt att man jämt ska vara så trött under vinterhalvåret, men det är väl för att solen är uppe typ en timme om dagen! Fast allt slit, stress och jäkt är väl också en bidragande faktor till tröttheten. Det är inte mindre än att man längtar lite till sommaren! Men först ska det åkas skidor, sen får det bli varmt igen. Känner på mig att sommaren 2010 kommer att bli den bästa sommaren någonsin. Det känns så i magen. Åh, jag är så dålig på att blogga vardagssituationer och annat "allmänt". Jag borde träna på det.

Frid!


Kommentarer
Postat av: moder

Sötaste Eddie, på det där kortet är du så lik Stenmark. Du var sötaste babyn ever. Alltid go å gla å älskade mat.

Puss på dej.

2009-12-19 @ 15:11:52
Postat av: Malwen

Åh käretider så otroligt söt!

Vill bara ta tag i dina kinder och säga Gutschi gutschi guuu! :D

2009-12-19 @ 21:40:43
Postat av: emoanna

men aaaaw gullunge!

2009-12-20 @ 00:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0