Saker som gör ens vardag sådär värd..

Satt och läste lite på min vän Elins blogg, och såg att hon gjort den "detta blir jag glad av"-lista! Jag blev så sugen, så här kommer den. Eds lista på saker som sätter guldkant på tillvaron, utan inbördes ordning.


- Spotify
- Klockspel och xylofoner
- Söta mms
- När kunderna på jobbet är sådär extra trevliga
- Att fynda på Second Hand
- Min lillebror
- När någon tar steget att följa Jesus
- Innerliga och varma kramar
- Mina föräldrar
- När någon hör av sig för att kolla hur man mår
- En tramporgel som låter sådär bra
- Att bara spela ut det man bär inom sig på gitarren
- Att prisa Gud
- När man känner Gud beröra en rent fysiskt
- Känslan när man skrivit en låt man är riktigt nöjd med
- Rita fula seriegubbar
- Stora rutiga skjortor
- Skidåkning
- Vårt ungdomspastorspar
- Jocke och Jake
- Att jag får vara lovsångsansvarig i vårt ungdomsarbete
- Bada bastu
- Träningsvärk
- Rena lakan i sängen
- En lång skön dusch
- Massage
- En känslosam kyss (den som blir min kvinna ska få mycket av detta!)
- Bra hårdagar
- När självförtroendet är på topp
- Nattliga promenader
- Snö
- Konferenser
- Att hitta ett nytt band som ger ens öron ett rus
- Marcus och David
- Min mormor
- Sena sommarkvällar med fina vänner
- Att lukta i en precis nyöppnad påse med kaffebönor
- Nattliga bilfärder
- Emil Wästlund
- Att samla på Cd-skivor
- En iskall Coca-Cola i sommarhettan
- Allt folk, och alla minnen från ITM
- Mina minnen från USA-resan
- Att betjäna människor med lovsång
- När man får ett kraftfullt bibelord till sig
- Att göra en god sak för en annan människa
- När sin blogg slår sitt egna rekord i "unika besökare idag"
- En riktigt bra film
- Köra bil

Well, det får räcka för nu! Det finns så sjukt mycket saker i vardagen man kan vara glad åt! Vilka saker i din vardag gör dig extra glad? :)



Kommentarer
Postat av: J2

när man får värmande bloggkommentarer av ped!

du är en bra kille, och jag hoppas du får mycket, mycket, mycket av allt det där under det kommande året. utgår från att du mår jättebra också efter all julmys, och att du är mätt och belåten efter julbordet ;D hövvaligen



jesusälskarej

2009-12-26 @ 10:34:00
Postat av: joy

det är bra att påminna sig om allt härligt som finns i ens liv.

jag hoppas och önskar att du ska få uppleva allt på din lista väldigt snart!

2009-12-26 @ 20:40:00
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Evelina

Väldigt "fina" glada saker eller vad man ska säga :)

2009-12-26 @ 21:15:39
URL: http://photosofthereality.blogg.se/
Postat av: luckeboi

Kolla armbanden på bloggen min. Vad tycker du? :)

2009-12-26 @ 21:30:05
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0