Tom Stigson



Det här är min bror. Tom heter han. Han är en utav mina allra närmaste vänner! Det är så tacksamt att ha en bror som faktiskt är ens polare. Vi har blivit lite som kompanjoner på senare tid. Vi gör så sjukt mycket ihop, vi hänger med samma folk. Vi delar våran längtan efter Gud. Vi delar intresset för att människor ska komma till tro. Ja, det är minsann härligt att ha ett syskon i nästan samma ålder. Han har alltid varit stabil och säker i sig själv. Tvärt om mot mig. Jag har inte alltid tyckt om att han är så stabil och trygg. Men nu i efterhand så ser jag att det är faktiskt något jag sett upp till. Och det är något jag fortfarande ser upp till, att han är densamme i ur och skur! Han är Tom liksom. Och jag älskar honom! Min bror...

Kommentarer
Postat av: scrammel

Det är en hyvens kille det!

och du med Eddie! Tack för bloggen

2009-12-07 @ 00:29:17
Postat av: martin

han har också en fantastisk humor. precis som du eddie! :)

2009-12-07 @ 00:37:28
Postat av: Clara

Ni är båda störtsköna killar. Och jag är väldigt tacksam för att fått lära känna er båda!

2009-12-07 @ 00:59:47
URL: http://claracarolina.blogg.se/
Postat av: Manne

så rätt!

2009-12-07 @ 09:21:15
Postat av: joy

Ni är båda helsköna!!

Är övertygad att ni båda inspirerar varandra en hel del! Go bild!



(Tack för kommentaren!;)

2009-12-07 @ 09:33:47
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: moder

Mina störtsköna killar. Vi är såååå välsignade pappa å jag.

Glöm att det ligger smutstvätt i högar och blöta handdukar över den rena torra tvätten...det är ändå viktigast att ni är med "på tåget". Så vi hamnar på samma slutstation en dag. Puss!

Ps, Tomten vill ha önskelista snart....

2009-12-07 @ 13:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0