21:a

Lördag! Otroligt skönt med helg, och idag ska det badas badtunna med ungdomsledargänget! Sedan planering inför våren på det. Har aldrig badad badtunna innan så det blir säkert en upplevelse..kanske inte.
Ett gympass har jag hunnit med idag också, jag känner att jag tjatar ganska mycket om det här med träningen, men det är verkligen helt galet vad jag gillar det! Att träna alltså..alla som slappar borde ta tag i sina liv och börja!

Och idag har jag upptäckt en helt sagoligt vacker låt med Sigur Rós..alla med Spotify borde lyssna!
Isländsk musik när den är som bäst! Lyssna här!

Tänkte även bjuda på en otroligt estetisk bild..eh
Det skulle kunna vara en seriös bild? På någon modeblogg kanske..

(Bilden togs när jag försökte hitta kläder som var bäst lämpade för en speed date på Frizon)



Kommentarer
Postat av: joy

Underbar bild!

Den sätter en leende på mina läppar.

Säger dock som min far alltid sagt "en skönhet klär i allt"

2009-10-20 @ 15:36:24
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0