Godmorgon

Ännu en härlig dag!! Sitter här vid datorn och äter frukost och lyssnar på Sigur Rós, och solen lyser starkt in genom mitt fönster!
Jag känner att våren är påväg, och den är sååååå välkommen!

Nu ska jag strax iväg till skolan, ska ha hand om bön&lovsången idag!

Have a nice day!



Lunchrast! Här ska ut och springas i det fina vädret!!



Gud förunderlig i ditt majestät
Du är helig, helig
Universum förkunnar vem du är
Du är helig, helig
Jord och himmel är din

Det är så sant! Att se istapparna droppa från taken, att höra vårfåglarna kvittra, att höra porlandet av bäcken man springer jämte, att känna att solen värmer ansiktet..
Mina vänner, det finns en skapare till allt detta! Naturen vittnar om att Gud är verklig! Och jag kan ju inte annat än att undra hur fint det då kommer vara i himmelriket!

Nu är det dags att fara till skolan igen..sen ska det hjälpas till med att fixa nya ungdomshaket i kyrkan! HEJHOPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0