skitrip..

Detta blir sista inlägget på en vecka!
Imorgon far jag mot kallare breddgrader...till Kittelfjäll närmare bestämt!
Det är peppat faktiskt, skidåkning sitter ALDRIG fel!

Och visst är det nått speciellt med skidläger?
Jag vet inte hur många som blivit frälsta genom att de följt med en kyrka på skidresa! Och det är så fantastiskt att efter en dags skidåkning i Guds fantastiska natur, bara få stilla sig tillsammans med sina vänner och tillbe Honom som har skapat alltihopa! Amazing! Och Gud möter en alltid lite extra starkt på skidresor..det är så det ska vara ;)
I år är jag ledare, med lovsångsledarfunktion! Los Angeles är inte gratis, så det är ett bönesvar att jag fick följa med som ledare..for free, förutom liftkortet men 750 pix går ju alltid att skrapa fram!

Visst är det skönt att veta att Gud alltid bär oss? Det gör mig alldeles varm på insidan! Trots motgångar så vilar vi ändå i Hans händer!

Nu ska jag försöka sova en stund! Och till alla ni...15-20, duktiga personer som läser min blogg varje dag vill jag bara säga..Ha en fortsatt skön helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0