20 juli

Nytt utseende här på bloggen..eller, ganska likt det förra! Har bara utvecklat det något!
Idag jobbade jag min första dag på Mackmakeriet, det var värt..jag tror jag kommer trivas där!
Well, kramfors var svinpeppat! Jag älskar norrland, trotts myggen!
Vi planerar en norrlandsroadtrip tills nästa sommar..
Och vi repar med Lily Among Thorns, det blir så BRA! Åh, Gud är så bra som har gett oss gåvan att spela musik..och när man spelar för att ära honom så blir det inte annat än just bra!
Har inte nått mer vettigt att skriva för tillfället!

Jag har förresten föräldrafritt i 1½ vecka, så är det nån som vill parta hemma hos mig så är det bara att säga till!

Kommentarer
Postat av: Karin

hej, du känner inte mig, men måste säga att du ser väldigt bra ut :)

2009-07-21 @ 15:44:30
Postat av: Eddie

Oj! Tack :)

2009-07-21 @ 20:38:07
URL: http://eddieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0