Glassigt värre

När jag var påväg genom staden för att gå till mitt jobb, så träffade jag två fina vänner..
Samuel och Evelina, vi småpratade lite innan vi tillslut fick skiljas åt. Efter jobbet när jag var påväg genom staden för att gå till min bil så träffade jag två fina vänner..
Samuel och Evelina, vi småpratade lite..sen kom idén om att ta en glass på piren upp. Sagt och gjort, vi tog en glarre på piren! Fint med såna där mysiga spontanhäng. Varje dag så tackar jag Gud att han faktiskt har gett mig en sån sjukt fantastisk vänskapskrets, helt otroligt..



min glass smälte ovanligt fort, så halva rann ut på marken :(




Fina Samuel och jag..



Förresten! Vet du om att du är värdefull?
Vet du om att du betyder otroligt mycket för otroligt många?
Och vet du att det finns en som älskar dig så mycket att han valde att dö för din skull?

Så är det! Känner du dig värdelös, så är det en lögn! Du är så otroligt viktig, och ditt liv har en mening!
Kände bara att jag skulle skriva det, kanske är det någon behövde höra det..

Gud välsigne dig!

Kommentarer
Postat av: Tobias gson

Sannerligen!!

Jag blev allt glad när jag fick syn på er :)

Det är så gott att träffa vänner som man inte snackar med så ofta! :D

2009-07-21 @ 22:50:33
Postat av: Madelene

Apropå ngt helt annat har du alltid sjukt snygga kläder. Tänkte att du kanske ville höra det ;)

2009-07-22 @ 08:46:40
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Madelene

SV: Haha, varsågod! ^^

2009-07-22 @ 13:11:26
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du skriver så bra! :D och har väldigt snygga bilder.

2009-07-22 @ 21:57:50
URL: http://joyanna.blogg.se/
Postat av: emelie

Du hittade dit!vad kul, inte så ful blogg du hade heller. Haha, du fpr ursäkta gårdagens flum sms, hoppas du inte tog illa upp ;) det var ju ganska skoj!



kram.

2009-07-23 @ 12:19:38
URL: http://emmetttt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0