Att lägga ner mycket tid på ett blogginlägg..

Alltså, kanske måste berätta vad som var bra med Hönö med..

  • Mötena: Helt fantastiska, så äkta, skönt att gå på ett möte utan flashiga ljussättningar och röjjig lovsång med konsertstämmning (även om det är gött ibland), mer svenska klassiska lovsånger och psalmer åt folket! Och det som sades satte sig rakt i hjärtat, riktigt bra!

Titta, vanliga glödlampor ;)


  • Vännerna: Jag är så lyckligt lottad! Kan inte säga annat..så fina, så bra!


Jake  Jocke  David  Martin


  • Jenny: Hon får en egen punkt. Jenny är en av de vänner som vet mest om mig..trotts detta så har vi bara pratat över msn, och nu efter 1½ så träffades vi äntligen! Det var coolt och jätteroligt att hänga lite på riktigt!


Jennybenny


  • Kebabtallriken på Hönö Pizzeria: DEN VAR LIVET!


Fast, denna såg mest sunkig ut



Kommentarer
Postat av: moder

Vafalls, vanliga glödlampor!

Enkel lovsång!

Back to basic...Skööönt det är det vi behöver.

Gud finns i enkelheten.

2009-07-10 @ 11:53:30
Postat av: Jennybenny

Du är ju helt underbar! Det var mycket trevligt! Det hade varit roligt om vi hunnit pratat lite mer o om ni stannat på tors, då kunde vi hängt mer :( men jag hoppas du kommer på frizon ju. du är toppen. äntligen har vi träffats irl :D God bless you!

2009-07-11 @ 04:05:16
Postat av: Linus Etuna

Jenny är guldigt bra! Hoppas vi ses på frizon :) Lite svårt att känna igen dig med din nya frilla bara. Ha det gött

2009-07-13 @ 22:21:06
Postat av: En tjej

Känner inte dig men jag beundrar dig på något sätt. Du vågar verkligen stå för det du tror på!! Underbart! Du är väldigt söt med ;)

Guds feta välsigneler =)

2009-07-17 @ 18:49:27
Postat av: Eddie

Mor - Du har så rätt så! :)



Jenny - Du är väl för go! Jag tycker om dig!



Linus - Ja visst är hon! Jag jobbar under frizon, så jag kan inte åka dit! Men om jag ser dig någon annan stans inom en framtid så får vi minsann hälsa!!



En tjej - Åh, det där värmde! Tack!

Vore kul att veta vem du är :)

2009-07-18 @ 22:26:44
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: En tjej

aah det var rätt fjantigt att inte skriva vem jag var ;) haha

ne men jag heter Clara Sjöman =)



bless

2009-07-18 @ 22:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0