Cafékillen


Av mer än hundra sökande så är den här killen nu anställd på 50% på Jönköpings kanske mysigaste café - Mackmakeriet! Så jag är en glad pojke idag! 50% känns lagom liksom, det är såååå mycket andra saker som jag vill lägga tid på och det kommer jag att kunna göra nu, och ändå vara en sjukt tät kille då jag inte kommer ha jättemycket utgifter! Cred till Gud!! Och jag är precis hemkommen från en mycket trevlig Gullbrannafestival, var tvungen att åka hem tidigt idag för att hinna plocka ut Lily among thorns tramporgel som vi har köpt! Det blir livet! Nu ska vi börja repa igen på allvar..

Och så ska jag till Hönö på måndag..köttmarknad efter köttmarknad ;)  Skämt å sido, det blir mysigt!
Well, bara en liten kort notis om hur min sommar ser ut just nu..and i love it!

Kommentarer
Postat av: joy

Ska väl joina resten av alla tjejer som läser din blogg och säga att du ser verkligen riktigt fräsch ut!

Tur att du har insida som matchar, annars hade det inte varit så mkt att ha! ;)(eller ja, av vad jag sett iaf, men tror inte att

jag kommer bevisas motsatsen!)

2009-10-21 @ 22:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0