Fearless before opposition


I Januari så fick jag byta till en ny telefon..
Den funkade kanon ända tills för två månader sedan! Då blev den odräglig..
På en månad fick jag lämna in den två gånger, och har den varit på lagning igen..i en månad! Så, nu peppar jag att få den tillbaka, för nu tänkte jag börja bildblogga lite mer! Det är ganska ofta som jag skriver nått i stil med "idag har jag varit och.." och så är det bara en enda liten bild på det. Men ja, när jag fått tillbaka min telefon som faktiskt tar riktigt bra bilder så ska det komma ännu lite fler bilder här på bloggen, inte bara egopix!

Idag kom självaste Emil Svanängen a.k.a Loney, Dear och köpte mackor av mig..
Och härromdagen så presenterade chefen mig för hans polare, och det var Uno Svenningsson! Mitt jobb är ett kändistätt jobb ;) Men vet ni? Jag känner den ende och sanne Guden, det är jag så sjukt mycket stoltare över! Tänk att vara polare med Konungarnas konung! Awesome!

Och vet ni ännu en till sak?

Jag vill ha höst och vardagsrutiner!

Kommentarer
Postat av: Danieeel :D ^^

Överskriften är från With Blood Comes Cleansing ju :D nice!

2009-07-25 @ 02:43:25
Postat av: Clara

Som sagt en beundransvärd kille!!



Guds feta välsignelser :)

2009-07-26 @ 13:31:38
Postat av: joy

Emil är så sjukt begåvad!!

Måste komma ihåg att få tag på hans Särlaskivor, blev inte av sist jag beställde av honom...

2009-10-21 @ 22:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0