29



Igår så tänkte jag annordna en stilla grillkväll, skickade en inbjudan till några stycken och avslutade det med nått i stil med "bjud med någon om ni vill"
Så, jag förväntade mig max 10 pers, men när alla hade droppat in så var vi nästan 30 stycken! Det var extremt roligt att folk äntligen fick se hur jag bor, oftast hänger man ju hos de som har egen lägenhet!
Men ja, det var jättemysigt! Massor av fint folk, fint käk och sen avslutades kalaset med basket på Egnahemskolans basketplan!

Idag så har jag varit hos syster i linköping, och plockat ner hennes två barn som ska bo här i några dagar! Mysigt!
Sedan stack jag och spelade basket med martin, johan och kribban. därefter blev det film..en asdeppig, kommer inte ihåg vad den hette, MEN...den var stört bra!

Nu ska det sovas gott!

Jesus är ren kärlek..lägg det på minnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0