Bridges in the sky

Denna dagen har spenderats på sveriges kanske mest hysteriska ställe....Ullared!
Jag glömde ta åksjuketabletter vilket resulterade i att jag höll på att spy i baksätet, men annars så var det riktigt mysigt!
Umgås lite med min kära familj liksom! Fick med mig lite nödvändigheter hem..strumpor etc

I veckan som varit så har det hängts en del på Nyhem! Torsdagen var bäst..tre helt fenomenala möten som talade rakt in i mitt liv! Den dagen fick bli lite utav en vändpunkt, och nu har jag fått ett lite annorlunda perspektiv på vissa saker. Känner mig peppad liksom, jag mår så bra, Gud är verklighet! Det låter klychigt, men det är så sjukt sant!

Sista kvällen var med fin, då det var mys med prat, skratt och fruktkolor i Evelinas husvagn..
Så fin tjej, gött att ha så bra människor omkring sig!


Vårat fina uterum förresten, här spenderar jag många sommarnätter!
Hit är man alltid välkommen på te och smörgås!



Kommentarer
Postat av: Anna Drott

Halloj killen! Ullared är stället Gud glömde...Shiatt. Jag har varit där en enda gång, och jag åker aldrig dit igen. Tror jag :)



Kram!



Ps: Hoppas ni kommer med på söndag!

2009-06-22 @ 07:43:27
URL: http://viktdrottningen.blogspot.com
Postat av: Moder

Oj, har vi ett sånt fint uterum?

Ja, det har vi faktiskt.

Ullared är väl ingen hit direkt, men jag är glad för mina vita trendiga träskor jag fick tag i.

2009-06-22 @ 11:32:08
Postat av: Johanna

Hej baby! Jag vill ha te och smörgås!!

2009-07-01 @ 12:56:34
Postat av: joy

Alltid välkommen på te och smörgås?

Står du fortfarande för det?

:)

2009-10-21 @ 15:25:32
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0