1:a



Den här bloggens första "Dagens outfit"-inlägg!
Jag har iofs haft två outfits idag, men det här är den ena!

Tischa: Frontline Clothing från Junkyard.se
Tjejlinne: JC
Jeans: Asgamla "frikyrkobrallor" / Levi's Engineered
Pjux: Converse
Armbandet snodde jag från kvarglömtlådan på Attarpsbadet där jag jobbade i somras..eh

Detta var roligt, dock har jag väldigt få outfits så det lär dröja innan det kommer fler Dagensoutfitinlägg, hehe



Imorgon ska jag och mina andliga stridsmän från ITM åka till Ljungby på praktik!
Och jag har inte packat NÅTT ännu..hur ska detta gå?
Det kommer ju inte vara lika aktivt här kan jag säga..

Och sen vill jag slå ett slag för en kille vid namn Ben Crist och hans band The Glorious Unseen.
Härlig, andefylld och modern lovsång! Speciellt en låt vid namn Wrapped Up In You har betytt otroligt mycket för mig senaste månaden!  Lyssna här!

Take me to the place where You are.
Where my burdens fall down at Your feet.
Where Your spirit comes to carry me.
Take me away where I can be near You.
Where the sun is bright and warms my face, where I feel alive in Your embrace.

God you’re all I’ll ever need.
To be with You,
Will You carry me away to Your secret and Your holy place?
Where I’m all wrapped up in You,
Wrapped up in Your arms.
God I’m wrapped up in Your arms



Kommentarer
Postat av: Martina

hehe, förlåt, men. jag ser en spännis ;)

2009-03-02 @ 00:30:04
URL: http://martinaeksmo.blogg.se/
Postat av: Eddie

I know u like it!

2009-03-02 @ 14:20:52
URL: http://eddieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0