Everything



Ikväll har jag suttit och lipat åt det här dramat..
Många må ha sett den, men den är värd att ses hundratals gånger!
Den målar verkligen en tydlig bild av hur dagens värld ser ut, hur spännande vissa saker än verkar vara, så finns det ändå bara EN som håller i längden, Gud, vår Far!
Jag känner mig så otroligt tacksam , jag känner så tydligt hur Gud är med mig, hur han bär mig, hur han omfamnar mig med sina kärleksfulla armar!

Tänk att vi har en Gud som är större än allt annat, tänk att vi känner han som skapat allt och tänk att han älskar just DIG, så oändligt mycket att han faktiskt blev människa själv, och gav sitt liv för oss!

Kommentarer
Postat av: Alex

grymt bra farrist, längesen jag såg

2009-03-14 @ 01:21:44
URL: http://nallexander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0