Jesus och neya kläder'a




Jag blev jättelycklig imorse vid 10-tiden då jag hör mobilen vibrera på köksbordet! Det var Junkyard.se som ville meddela att mina varor anlänt till Preem i Huskvarna, så jag stack ner och hämta ut grejerna på en gång!
Alltså, seriöst.. sjukt värd jacka! Och ryggsäcken med..
Jackan är från Volcom och ryggan från Quicksilver!

Kom precis från kyrkan, jag har målat en jättestor siluett av Jesus nere i undomsmöteslokalen!
En stor Jesus med utsträckta armar, så nu känner man sig så välkommen när man kommer ner i källaren..
Man får känslan av att han samtidigt säger "Mitt barn, kom till mig!"
En trygg känsla alltså! Kommer nog ta en bild senare och lägga upp den här..

Nu ska jag iväg och hämta lillebror på skolan, sen ska vi käka nånstans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0