Saeglópur

HELG!

Jag drog med min kära far till gymmet, där vi hade en trevlig "Far och son"-stund tillsammans!
Vi tränade ihop, vi skrattade ihop och vi drack Gainomax ihop innan vi for hemmåt!

Nu sitter jag mest här och slappar, för ikväll ska jag till Lördá Live i Pingstkyrkan!
Jag åker mest dit för att hitta lämpliga strul..det är ju ändå raggningsnästet no. 1!
Skämt åt sido, jag åker dit för att få lite inspiration inför våren och vårat nya ungdomsarbete! Det kommer bli grymt..det känns så "grymt gott på insidan!" ;)

Älskling är i stan med! Här ska hängas!

Emil, kanske den bästa mannen på jorden! Här i vårat tält under Frizon07!


50 dagar!!!

Kommentarer
Postat av: Rojk

Vare din far? :D

2009-03-09 @ 00:42:07
Postat av: Eddie

Det var min far alltså :)

2009-03-09 @ 10:55:43
URL: http://eddieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0