stress

Den här dagen går i stressens tecken! Jag avskyr verkligen att stressa..men idag måste jag verkligen stressa för att hinna med allt som ska göras! Jag och Tom har föräldrafritt i helgen, så jag måste handla, laga mat och städa idag! Och jag ska på möte hos socialtjänsten, och sedan ska jag till kyrkan och ordna det som inte har ordnats ännu, dvs projektor och ljud! För att sedan börja öva inför kvällen då jag ska leda lovsång på ungdomsmötet..Ja, allt detta på 4 timmar! Stressigt är det minsann!

Sitter här och försöker lugna alla röriga tankar..Röyksopp strömmar ur mina högtalare! Du som har spotify borde lyssna på den här låten!


(bilden har inget med texten att göra alltså, har redigerat lite oldies bara)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Händer det något speciellt i helgen då? <3

2009-03-13 @ 15:49:52
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0