18:e och first day of spring!




Idag är det väl egentligen den första dagen som jag verkligen känner att våren är här!
Jag tog en härlig löpartur precis och det slog mig verkligen så hårt..våren är här! Isen som låg hårt frusen på de smala jordiga skogsvägarna har smält bort och bildar enbart några små leriga vattenpölar lite här och var. Hästarna i hagen har fått ta av sig sina varma vintertäcken och går omkring och glassar i solen i bara pälsen! När kärlen går ur marken så känner man en doft av jord när man springer längs med åkrarna! SWEET! Våren är verkligen hoppets årstid, man känner att en bra tid är på intåg!

Jag fick tanken att sätta på en härlig vårlåt nu när jag kom in, och den första låten som dyker upp i huvudet är First day of spring med Samuel Ljungblad! Den kan inte annat än att göra en på gott humör..Så sjukt dåligt att den inte finns på Spotify eller på Youtube..annars hade jag länkat den!

Och jag tror minsann att det bara är 39 dagar kvar nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0