Don't go

Jag och min goda vän Alexander drog idag till en liten håla nere i småland vid namn Skillingaryd..
Där skulle Alex titta på en bil, som han sett på internet..vi ringer ägaren till bilen och säger att vi vill titta på den!
Då kommer två personer med invandrarbakgrund, den ena i bara badshorts och badtofflor, han kan ingen svenska alls, och den andra pratade ytterst lite svenska och fick fungera som tolk! Det kändes sådär seriöst, så vi provkörde bilen, tackade nej och åkte till Max, sen gick vi loss på hantlarna i gymmet! Man måste ju bli "fit" tills sommaren, så man kan klä sig i linne utan att skämmas och få arga blickar på stan! ;)





Här är Jesusbilden jag gjorde i kyrkan, ursäkta den dåliga bildkvalitén, men jag fick höja ljusstyrkan för att den skulle synas, det var apmörkt i rummet..


43 dagar kvaaar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0