chillmåndag

TRÖTT!
Sov alldeles för länge idag, då får vilandet en omvänd effekt! Får ta igen det genom att gå upp extra tidigt imorgon..
Idag har jag suttit i en timmes kö till biltvätten, tur man har Guitarhero i mobilen..och en tvätt behövdes verkligen för om jag ska få Jettan såld nu i veckorna så måste den vara ren och snygg..
Så nu ska jag bege mig till Biltema för att köpa nya snygga navkapslar (plastfäljar alltså, sådana som brukar ligga utmed  vägkanterna om vårarna)..för jag hamnade i "köttet" och sparkade sönder två av dom gamla när bilen krånglade..eh


Nu ska det tränas! Armar..favoritmuskelgruppen..faktiskt
41 dagar kvar nu förresten..




Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag hamnade i "köttet" gentemot min xbox-kontroll för ett tag sedan. Nu kan jag inte köra innan jag skaffat en ny! :/

2009-03-16 @ 16:52:30
Postat av: Eddie

NEJ!

Visst är det jobbigt när det blir så?

Djävulen bara tar över kroppen och man blir aggressiv ;)

2009-03-16 @ 17:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0