en liten uppdatering..

Ligger och chillar på rummet med mackor och cream cheese! livets grej!
Idag så har vi varit på besök på ytterligare en musikskola och sedan har vi besökt två studios och träffat lite legendariska musiker.

Igår så köpte jag en elgitarr, en Fender Telecaster..svart med vitt plektrumskydd, som på bilden ett par inlägg nedanför..fast tvärt om!
Sedan har det shoppats rejält idag! Jag har köpt skor, skjorta, tröja, en vit t-shirt med fetaste uringningen och en parfym!
Jag är nöjd, tänkte ta lite kort på allt när jag kommer hem! Lägga ut massa outfitbilder!

Här nere är det lite Swine Flu-hysteri!! Vi hoppas och ber att dom låter oss åka hem..
Nu ska jag sova..hej!


Obs, spelade in detta för ett par dagar sedan, så det är inte riktigt aktuellt!

Kommentarer
Postat av: Fadern

Hade du manus;)

2009-05-02 @ 08:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0