hejhopp

Nu har jag tagit tag i att redigera några bilder från resan..
ENJOY!


Hollywoodskylten


Skyline, Chicago



Sjukt flötiga pizzor på Sbarro



En sandig kondom i Santa Monica.............................det måste gjort ont......



Utanför Universal Studios..fina människor!



Specialeffektsuppvisning på Universal



Krustyland! The Simpsons Ride var seriöst bland det coolaste jag åkt..

Aja, det var inga jätteintressanta bilder..men ändå..
Jag har ont i halsen, jag har säkert fått Svininfluensan! lolhejdå

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jättefina bilder ju!

2009-05-07 @ 13:06:51
Postat av: moder

Åhh, va fina bilder.

Ska bli roligt med din bildkväll med familjen.

Skönt att du är hemma....idag fick jag hänga upp duschhanduken efter dej.Precis som vanligt :)

Love

2009-05-07 @ 20:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0