It's all crazy! It's all false! It's all a dream! It's alright


Lily among thorns

Från våran första spelning, som var riktigt lyckad förutom ett litet elfel mitt i allt, men det var lunch!
Igår spelade vi in en demo, den är inte klar ännu men snart så dyker den upp på våran myspace som du kan hitta under adressen http://myspace.com/lilyamongthornsband

På fredag spelar vi i Smyrnaförsamlingen i Göteborg, så om man är därifrån och är nyfiken på hur vi låter så bör man dra sig dit!

Just nu sitter jag och lyssnar in Mewithoutyou's nya album! It's all crazy! It's all false! It's all a dream! It's alright är namnet!
Saknar lite ångest i musiken som på deras tidigare låtar, men detta är verkligen fantastiskt bra!
Jag gillar den lite poppiga söta stilen dom har, men ja, hade det varit några ångestlåtar Torches Together-tappning från deras album Catch for us the foxes så hade plattan varit snäppet bättre!
Inledningslåten Every thought a thought of you är i mitt tycke bäst av alla spår på skivan, jag älskar hammondorgeln! mumma!

Om du är peppad så kan du lyssna på albumet här

Kommentarer
Postat av: Jonas

Har de det på Nya Musik än?

2009-05-26 @ 01:30:24
Postat av: johanna

så synd att jag inte bor kvar när ni är nere i götebrog och spelar. hade varit superfint att få pojkbesök!! jag hörde bara bra kritik från helgens spelning. spännande! vi ses snart min vän. kram

2009-05-27 @ 18:57:28
Postat av: Eddie

Jaaa, men det är så sjukt bra att du kommer hit till Jönkan igen!

KRAM!

2009-05-27 @ 22:09:35
URL: http://eddieskriver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0