18 maj



Inflyttningsfest hos Hanna Roos igår, det blev jättemysigt häng med pasta, pärlplattsläggning och Super Mario
Så sjukt glad att jag känner så sjukt bra människor..yes!
Därefter skjutsade jag hem Johanna Tallefors långt ut på landet där hon bor, det var fint..mysigt med småprat och tomma, mörka landsvägar!

Johanna har dessutom fixat kläderna i Wrestling With Angels nya video!
Du kan kolla in den på deras myspace!
Hon är duktig!! Och videon är sanslöst snygg..

Dessutom så står det i Jnytt.se att Lily among thorns lirar på Rockitfest på lördag..
Och vi står med som ett av de "medelstora" banden.lol
Vi som har varit ett band i 1½ vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Madelene

Sweet, ett band! Vad gör du?

2009-05-18 @ 23:25:10
Postat av: Eddie

Jag sjunger och spelar gitarr :)

2009-05-19 @ 09:49:45
URL: http://eddieskriver.blogg.se/
Postat av: Madelene

awesome!

2009-05-20 @ 00:25:46
Postat av: Johanna

Puss för att du är så bra och för att du skjutsade hem mig! :*

2009-05-22 @ 00:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0