26

Take Off imorgon kommer bli så sjukt bra! Det kommer rocka så det står härliga till. Kom just hem från lovsångsrepet inför hela grejen. Ja, det blir kanon alltså. Jag är tacksam att Gud har givit mig så bra musiker att arbeta med!

Annars har jag bara jobbat idag! Funkade helt okej ändå liksom! Har jobbat öppning ett par dagar i sträck nu, så imorgon blir det skönt med ett eftermiddagspass så att man får sova några timmar längre. Jag är en kille som måste ha mat för att överleva. Alltså, alla måste ju ha mat för att överleva! Men den här killen blir ett otäckt odjur om han inte får käk i sig. Så innan jag skulle till kyrkan så stannade jag på ett Shell/7eleven och köpte..en calzone? En liten torr inbakad pizza, med knappt någon fyllning i. Det var mest ett hårt skal, som att tugga på en jättestor skalbagge man pressat ut innehållet ur och sedan lagt i microvågsugnen. Aja, särskillt god var den inte och absolut inte värd 69 (inkl en ljummen cola).

Nu ska jag titta på Extrem Överlevnad med Bear Grylls. Han är helt makalöst bra! Lite av en förebild är han och ibland kan ens kristna liv kännas sådär! Som att man irrar runt i en snårskog utan någon form av proviant. Bear Grylls är lite som Jesus som visar oss hur vi ska överleva och hur vi agerar bäst i olika situationer. Vad som är nödvändigt, vad som är värt att kämpa för. Kämpa för att nå målet, att tillslut komma hem till Kristus själv tillsammans med alla man vunnit för honom!

Härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Clara

Glädjespridare är vad du är!

2009-11-26 @ 23:46:43
URL: http://claracarolina.blogg.se/
Postat av: joy

Åh, jag borde berättat för dig om calzonen.

De har mkt gott på 7eleven, men calzonen, den kan jag säga okristliga saker om. Bläh!!

De har en macka med skinka och grejer som de värmer (kommer inte ihåg vad det heter), men det är iaf riktigt god!!



Hade jag använt facebook hade jag startat en facebookgrupp mot den pizzan.. Fast det kanske redan finns!?

2009-11-27 @ 09:48:28
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: Hanna

Åhh, jag önskar att jag kunde vart hemma för Take off! Lycka till!

2009-11-27 @ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0