4

Sitter i vardagsrummet med min kära fader. Vi lyssnar på detektivbyrån och har det allmänt trevligt.
Kl 12.34 ska jag luncha med ungdomspastor Jonatan Hentzel. Alltid lika trevligt! Är extremt glad att jag känner honom. Sedan ska jag till Nya Musik och köpa elgitarrsträngar. En sträng rök för någon månad sedan, och jag har inte orkat köpa nya och byta. Men nu börjar det klia i elgitarrfingrarna, lite tråkigt att bara spela akustiskt jämt!
Så det ska jag göra idag! Låter fett, huh?
På lördag är det Vånga Missionskyrka som får sig ett besök av Dúfva. Det blir nog helt otroligt bra.
Well, det var en liten kort update bara. Ikväll kanske jag skriver något långt och djup! Vem vet?

Kommentarer
Postat av: Anna

Detektivbyrån <3

2009-11-04 @ 12:22:17
URL: http://emoanna.blogg.se/
Postat av: joy

12.34, väldigt exakt tid ;)



Då kommer du inte till Indiska festen i kyrkan då antar jag!?

Hade varit kul att höra er spela någon gång.

Nästa gång ni spelar i Jkpg ska jag försöka komma...

2009-11-04 @ 16:06:03
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0