Du som ville mitt liv, alltid finns du här. Jag får vila i dig!


En bild från den lilla spelningen i Fredags. Stulen utan lov från Johannasten.blogg.se. Fy skäms, Eddie!



Idag vill jag fröjdas! Fröjdas över Guds godhet, fröjdas över hans närvaro i mitt liv! Finns så mycket att vara glad över alltså. Som alltid efter kristna konferenser så är man alltid lite extra glad och peppad dagarna efteråt, jag vet att vardagen kommer, och att man inte alltid kommer leva kvar i konferensstämningen. Men, jag tror ändå att Gud gör något djupt i oss när man drar iväg sådär och får möta honom tillsammans med tusentals andra människor. När man fattar nya beslut i ens liv. Ja, jag tror att jag fått nya visioner som kommer bestå trots att vardagen sakta men säkert kommer ifatt en. Visioner om att församlingen ska vara ett hem för alla, att leva en givande och osjälvcentrerad livsstil. Sådant består! Åh, jag är så överinspirerad! Ett hängivet Jesusliv, det vill jag leva!

Well, idag är det jobb som gäller. Kommer bli livet tror jag! Sedan ska jag gymma med min kära vän Martin Svensson. Det kommer bli livet om något!

Kommentarer
Postat av: joy

vi får hjälpas åt att behålla inspirationen, peppa varandra.

Youth var verkligen taggande!

du gör ett bra jobb Eddie!

2009-11-03 @ 12:33:54
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: moder

Vännen min, Du har så mycket att ge till andra så du vet inte.

Modigt att stå för det man tycker och lever för.

Det där med grå vardag....egentligen är det ju livet vi talar om.

Någon gamling lär ha sagt: alla de där dagarna som bara flöt förbi, inte visste jag att det var livet!

Man ska alltid ha drömmar och visioner men stå stadigt i nuet. Där passar du in, tycker jag.

Har du tömt din resväska än, eller tillhör den framtidsvisionerna på nåt sätt?

2009-11-03 @ 16:46:51
Postat av: heja

du, du känner inte mig så det är inte lönt att skriva namn och tjafs. men du ska veta att jag blev otroligt uppmuntrad när jag klickade in här för första gången idag. berör ju inte dig, men fortsätt med det du gör! ungdomar som dig BEHÖVS just nu. tacj hörru, det kommer från mitt hjärta! var välsignad

2009-11-03 @ 22:36:54
Postat av: JOHANNA

Det gör inget Eddie! Du sjunger för mej, och jag lånar ut bilder till dej. Deal! :) Du är grym. och fortsätt med allt det du gör.

2009-11-03 @ 23:45:29
URL: http://johannasten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0