..

Intensiv jobbhelg! Lite seg är man ändå trotts allt! Men det funkar, joe på jobbet stal min onsdagstid så då ska jag chilla för att sedan jobba några dagar till! Det blir ju cash av det hela, känns bra..

Jag vet inte vad jag ska skriva! Alla är så sjukt duktiga på att skriva vad dom har gjort under sina dagar! Jag är sämst på det! Jag skriver oftast vad som ligger på hjärtat, men..ibland ligger det inget speciellt som bubblar sådär extra mycket! Och då är det sjukt tråkigt att blogga faktiskt ;)

Kommentarer
Postat av: lisa andersson

kom till uppsala, så du har lite att skriva om. jesus vill det!

2009-12-01 @ 10:29:16
Postat av: Elin

Det är de som gör ens blogg unik, att man skriver på sitt egna sätt! Så fortsätt skriv som du gör, från hjärtat.

2009-12-02 @ 01:01:47
URL: http://elinwennstig.blogspot.com
Postat av: joy

Jag tycker att om att få dela ditt liv.

Intelligenta djupa tankar som kassa videoklipp ;)

2009-12-03 @ 11:45:23
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0