fäääärdig!


Kl 14.30. Just i den här stunden av städningen så känner man ångesten tränga på.
Det såg värre ut i verkligen livet! Lovar!


Kl 18.00. Allt är klart! Det blev ju inte bara garderoben som fick sig en dust, utan även resten av rummet.
3½ timme tog det (inkl matpaus och lite facebooktittande)! Men nu när allt är klart så känner man ju att det var värt att slit! Tre kassar med kläder kommer att lämnas till bättre behövande, känns bra!

Nu ska jag ut och traska med min älskade moder! I mörkret! Det är allt mysigt det!

Kommentarer
Postat av: joy

De bättre behövande tackar och tar emot kan jag tänka.

Det är bra att rensa lite då och då.

Jag gjorde det nyligen också insåg vilket överflöd jag hade och har.

Gör en lite mer tacksam när man inser det!



Tack för kommentaren på min blogg! Gladde mig!



Hoppas du fick en riktigt fin promenad med mor din.



Min mor är hos mig nu och ska ta hand om mig lite..

Åkte ändå från Borås bara för att jag fick ett krampanfall, mödrar är bra att ha!

2009-11-08 @ 19:08:09
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: moder

Å så skön kvällsrunda. Å tänk att komma hem till ett nystädat rum . Det är kontrasterna som är livet. Att frysa å få värme. Att vara törstig å få dricka. Att vara hungrig å få äta. Att ha stökigt å få fint å rent. Glädje å sorg död å liv. Ja, så där kan man hålla på i det oändliga.Kram.

2009-11-08 @ 19:52:00
Postat av: anna

Ja tyck om att rensa garderober :)

2009-11-08 @ 22:24:59
Postat av: Jenny

duktig du är eddiepeddie :D

2009-11-18 @ 01:32:51
URL: http://jennynygrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0