GOGOGO!

Den här helgen var det Huskvarnas tur att få hit Ny Generations-teamet för en GO!-helg. Det var fantastiskt att få höra om så många ungdomar som brinner så för att nå ut med budskapet om Jesus på deras skolor. Jag tror det är jätteviktigt att vi som kristna engagerar oss våra skolors kristna skolgrupper (om vi har någon, annars får man starta en själv). Aja, jättetrevligt var det iallafall! Inspirerande och Gudsnärvaron var riktigt påtaglig.

Hektisk dag på jobbet med! Hela jönköping var tydligen sugna på mackor idag. Och imorgon (snarare senare idag) kommer mina kära storasyskon hit. Inte jätteofta man träffar dom, så det ska bli jättemysigt! Jag saknar mina syskonbarn!

Äh, jag är förundrar över Guds storhet! Finns inga ord att uttrycka sig med! Känslorna är överväldigande. Nu ska jag sussa gott i Guds trygga närvaro!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Clara

Du är så bra Eddie!

2009-11-15 @ 12:42:44
URL: http://claracarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0