Inga intressanta rubriker får jag till heller..

Lung och skön måndag. Har slappat allt vad jag kunnat! Så nu känner jag mig utvilad inför dom här 11 jobbdagarna. Ett litet gympass och en skön promenad med lillebror har det blivit iallafall.

Jag har lite dålig blogginspiration! I min blogg vill jag ju skriva så mycket uppmuntrande grejer som det bara går! Saker som får människor att fundera om allt kring Gud. Men, ibland så hamnar man i torrperioder, på blogginspirationsfronten! Men till dig som är i en ökenperiod i din vandring med Gud vill jag säga, att det snart kommer vattnet! Vi alla människor går igenom olika sorts perioder. Men Gud vill att vattnet ska strömma i ditt liv. Så håll ut, snart är du framme vid havet!

Kommentarer
Postat av: joy

Du fick till lite inspiration där ändå tycker jag! :)

2009-11-23 @ 22:47:22
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: moder

Riktigt bra inspiration bara sådär en kulen måndag när man vet att man har 11 hektiska jobbdagar på raken att ta sig igenom. Men som sagt...Gudshavet är oändligt...man får flyta omkring på nåden!

2009-11-24 @ 09:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0