Svinvaccinet

Idag var det min tur att ta sprutan! Det kändes knappt, och det känns inget i armen heller nu 3 timmar senare.
Men det får jag väl äta upp, för biverkningarna brukar tydligen komma under natten! Men det man inte dödar en, stärker en!

Idag har jag varit på secondhandrunda! Jag fyndade livets tröja. En långarmat t-shirt med muddar längst ner på ärmarna. Den är lite pyjamasblå, med små pyjamasgröna sträck. Ja, den är snygg! Ska lägga upp bild på den när jag tvättat den, den luktade lite som en blanding av diverse kroppsvätskor och kartong! Som att den legat i en kartong ett sjukt bra tag innan den togs upp. Inte okej! Men den var jättesnygg iallafall. Jag och min mor åt asiatiskt och sedan åkte vi hem.

Senare på eftermiddagen så skickade min favoritbonde David från västergötlands små skogar ett sms att han varit och installerat en värmepump hos nån i sävjö och hade vägarna förbi Huskvarna. Så han kom hit och följde med mig till Vårdcentralen och tog spruta, sedan åkte vi till Max och åt och pratade om livet! En fantastisk avslutning på kvällen. Roligt med vänner man träffar sällan, men ändå inte tappar kontakten med! Livet!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joy

Det är fint med vänner!!



Vad gjorde att du tog sprutan?

Jag kan inte bestämma mig om jag ska ta den eller inte...

2009-11-18 @ 00:54:12
URL: http://exxie.blogg.se/
Postat av: moder

Jag förstår dej att du ä trött ibland. Vilar inte ens på din lediga dag. Varva ner grabben....

2009-11-18 @ 07:31:19
Postat av: Rebecka

Älska second hand (the new thing is that the old things are good enough)! =)

2009-11-19 @ 15:58:08
URL: http://rebeckah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0