Take Off





Igårkväll var jag stolt och tänkte minsann inte få några biverkningar av svininfluensavaccinet.
Men, nu sitter man här med en öm arm, varm panna och röda fuktiga ögon. Så, lite känns det.

Idag har jag jobbat heldag. Lite långtråkigt, men värt! Jag älskar mina arbetskamrater. Så fina tjejer!
Sedan har jag lovsångsrepat inför den 27:e! Då är det Take Off! ALLA måste iallafall fundera på att dra dit. Det kommer bli en kanonskön kväll på Livets Ord i Jönköping. Stefan Salmonsson predikar och jag leder lovsången. Komsi komsi..

Alltså, på något sätt så har bilden blivit "negativ". Affishen är rosa egentligen! Aja..


Kommentarer
Postat av: moder

Tack vare din starka fysik och svällande biceps och positivitet inte att förglömma, så fick du ytterst lite känningar av baconsprutan.Jag tycker att bara de som beter sig som svin kunde ta den...vi andra kunde slippa!!På jobbet kallar vi det dock för nöff-nöff -sjukan, för att barnen inte ska tro att det blir svin när de tagit den.Ovidkommande info från mamsing!!

2009-11-19 @ 09:45:05
Postat av: Gabbi

Huh.. Morsan ska ringa vårdcentralen så att jag ska åka dit någon dag snart och ta den jag med.. Men, hellre en liten spruta med bieffekter än svininfluensan!

Dock har jag det bästa vaccinet en människa kan få redan, Jesu Blods Beskydd! :)



Lånar bilden till min blogg! :)



Bless!

2009-11-19 @ 18:41:06
URL: http://misspopp.blogspot.com
Postat av: Joy

Kunde inte se bilden på din blogg, däremot på Gabbis.. Hmm...

Tom har gjort ett bra jobb iaf!



Har din arm börjat bli normal igen?

Min är svullen och gör ONT, kan ju inte använda den till något vettigt..

Aja.. så kan det vara..



Ha en sjuuukt underbar dag!!

Bless

2009-11-20 @ 00:12:11
URL: http://exxie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0