Youth09

Okej, väldigt dålig update här nu senaste dagarna. Men jag har inte haft tid att blogga! Jag har varit på en helt fantastisk ungdomskonferens. Full av Gud och härlig gemenskap!

Jag är så otroligt laddad och inspirerad! Jag orkar inte återberätta allt jag upplevt. Det är så mycket som sagts som träffat mitt arma hjärta. Bland annat så har jag fått höra om att kämpa för sina drömmar, att församlingen skall vara vara vårat hem, att vi ska lägga undan allt som hindrar oss från att vandra med Jesus. Ja, så fabulöst mycket grejer som som har landat i mig. Nu är jag så peppad på att få uttrycka allt jag har inom mig, i att ge, i att leda lovsång, i att vandra med Jesus! Alla ungdomar som var med på resan har verkligen fått blomma ut, fått nya fräscha visioner! Framförallt om hur vi ska fortsätta bygga på vårt ungdomsarbete! AtHeart (som vi heter) kommer bli megabra! Woho! Besök våran hemsida! Den är visserligen lite tom för tillfället då vi fortfarande arbetar på den. Men HÄR kan du kika!

Och Dúfva skulle spelat ute i cafét på fredagen. Men, olyckligtvis så fick Marcus svininfluensan precis dagen innan. Så jag lånade en gitarr och rev av några dängor! Det var jättemysigt, det har varit en dröm i några år faktiskt, att få lira på en sådan stor tillställning!

Jag är en våldsamt välsignad kille alltså, och du kan vara likaså! Gud är en fantastisk far som vill förse oss med allt vi behöver...plus massor massor mer! Han älskar dig!

Kram!

Kommentarer
Postat av: joy

jag hann ju inte vara med så mycket, men det var verkligen så sjuuuukt bra!

Är så peppad och inspirerad nu att det är sanslöst!



Bra jobb i bussen på hemvägen, du fixade ju det alldeles galant!!

2009-11-02 @ 12:35:35
Postat av: Moder

Oj vad roligt att se att ni kommit hem och är peppade på fortsättningen..

Jag har besökt Youthbloggen flera gånger under veckan och sett pådraget där.

Ps, kan du å din käre bror bara lämna ett uns pepp till att ta hand om resväskorna åxå så är ju lyckan total.Den kallas för "att-orka-ta-reda-på-det-som-fanns-i-resväskan-och-lägga-smutstvätten-å-allt-det-andra-på-rätt-ställe"peppen.

2009-11-02 @ 17:09:11
Postat av: Hanna

Det var en underbar konferens. De va värt att åka dit ;)! Jag är verkligen glad att jag bestämmde mig för att följa med.

Du var jättebra ändå,(så jag han bara tänka mig hur bra ni hade vart om dom hade kunnat komma).

2009-11-02 @ 19:20:45
Postat av: Gabbi

Tror inte att det var någon ifrån vår grupp som inte fick ord sådda i hjärtat där uppe!

Jag må vara ny på livets ord, men jag tänker göra vad jag kan för att hjälpa till med ungdomsgruppen!

Syns på fredag!



Gud välsigne dig och ha en kanon vecka!

Mvh Gabriella

2009-11-03 @ 13:58:00
URL: http://misspopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0