Visdomständer och Indien

Vilken dag! Två timmars jobb och ett tandläkarbesök! Ni vet tandvärken jag skrev om i Augusti. Nu ska den vara finito, för nu har jag dragit ut tanden som ställde till det för mig stup i kvarten! Innan jag skulle dra ut så hörde jag alla möjliga historier om hur illa det är att dra ut visdomständer. Men, det gick på 2 minuter och nu när bedövningen håller på att släppa så känner jag inget mer än en liten öm känsla kring området där tanden satt! Så, detta var verkligen a piece of cake.

Idag är jag glad, väldigt glad! Jag har en Gud att tro på, en familj och vänner. Finns så galet mycket att vara tacksam över! Och idag så tänkte jag berätta att jag ska till Indien över påsk. Ungdomspastorsparet, några andra ungdomsledarkollegor, några ungdomar och jag ska till Indien och vara med och hålla i en ungdomskonferens. Kommer bli aa-haawsome! Jag vill se mirakler! Jag vill se blinda få sin syn tillbaka, döva få sin hörsel tillbaka. Jag vill se människor bli befriade och upprättade. Jag är så makalöst taggad!

Jag vill säga något till någon, vet inte vem, vet inte alls om det stämmer.
Men Gud ler mot dig! Han tittar på dig med glada ögon och med ett stort varmt leende som säger "Åh, jag älskar dig så övergripande mycket!"  Tänk på det, glöm det som blev fel. Guds nåd har sköljt över dig och nu kan du bara njuta av hans kärlek till dig!

Och ett ödmjukt tack till "C". Dina ord värmde mitt hjärta! Gud välsigne dig! :)

FRIDENS LILJOR!


Kommentarer
Postat av: Natalie:)

Åh! Va roligt att du ska dit Eddie:D

Ni kommer säkert åka till den kyrkan vi var i i Indien. Du kommer älska landet! :)

2009-10-06 @ 16:00:24
URL: http://nataliesdays.blogg.se/
Postat av: moder

Härligt grabben,

jag hade laddat med värktabletter men för en stor stark man som du behövs ju inget sådant för att dra ut en bamsetand.

Och indien blir nog en annorlunda upplevelse.Förexten, har dom MackeDonken där?

Eller bjuds det på stekta grolår å sånt....

kram

2009-10-06 @ 17:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0