Omfamna mig


Mina älskade vänner från ITM utan för Universal Studios i Hollywood.
Jag är killen i mitten som sitter på huk, med keps och solbrillor.


Idag på morgonen så satte jag mig med min gitarr en stund. Så la Gud ner en text i mitt huvud, som en blixt från en klar himmel! "Omfamna mig" fick den heta.

Kungars Kung
Kommer ödmjukt inför dig
Jag böjer mig
På knä inför din tron

Omfamna mig
Med din kärlek, Gud
Låt din nåd
skölja över mig

I din kärlek är jag fri
I ditt blod är jag ren


Idag har jag lunchat med Jonatan och Charlotte, ungdomspastorsparet. Det var en givande måltid där det diskuterades om den svenska kristenheten, visioner och mål inför hösten och lite pepp inför Indienresan. Glad att jag har blivit satt i en församling med ett sådant fantastiskt ungdomspastorspar! Dom har ett stort hjärta för Jönköping och ungdomarna här! Livet!

Min älskade mor bakar bullar på nedervåningen. Jag ska nog ner och norrpa åt mig några så snart dom är klara.

Ha en fortsatt välsignad dag!


Kommentarer
Postat av: bella

norpa* ;)

2009-10-08 @ 17:10:08
URL: http://bellanotte.blogg.se/
Postat av: Jakob

Saknar dig sjukt Eddie! Minns USA!

2009-10-09 @ 00:02:54
Postat av: moder

Välkommen på provsmakning nere i köket.

Kanelbullarna blev sjukt stora.

När du var liten gillade du Doktor Snuggles och Norpan...

apropå "norrpa"!Kanske lite långsökt, men ändå....

Fin sång du skivit.Puss på dej.

2009-10-09 @ 15:48:42
Postat av: joy

Ja, verkligen underbar låt!

Den berörde mig.

Tack!

2009-10-12 @ 14:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0